פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אפרת | 09:44  29/01/10
שלום ליליאנה, כבר המון זמן שאני מתלבטת על איפה ומה להתחיל ללמוד בשנה הבאה. עכשיו שהתפרסמו הדרישות לשנה הזאת האוניברסיטאות שמקבלות אותי הן, תל אביב ירושליים- אסף הרופא וקפלן באר שבע אין לי בעיה של מגורים או עבודה באף אחד מהמקומות, אני פשוט רוצה שמישהו יגיד לי מה לעשות? שמעתי דברים טובים על שלושת המקומות אבל אין לי מושג מה לבחור? אולי תוכלי לעזור לי להכריע ולסיים את שלב ההתלבטות, אני רוצה ללמוד במקום הכי טוב שיש כי אני רוצה להגיע הכי גבוה שאפשר, אם זה מחקר או חינוך. תודה רבה!
ליליאנה ליליאנה | 16:37  30/01/10
אפרת, אכן החוגים לסיעןד בכל האוניברסיטאות הם חוגים מצוינים ויקשה עליי להגיד לך מי מהם טוב יותר כי האמת היא שאין כזה דבר! כולם מצוינים ובכולם תוכלי לקבל את הרמה הכי גבוהה בלימודים וגם אפשרויות קידום הן בעבודה והן המשך של לימודים לתארים מתקדמים. אם כך, הייתי ממליצה לך לבחור לפי העיר שאת מעדיפה לגור בה. תזכרי שאם את מתקבלת לתל אביב, חלק מהלימודים מתקיימים באוניברסיטה וחלק בבתי חולים (תלוי לאיזה בית ספר את מתקבלת - אם זה תל השומר, איכילוב או למשל הלל יפה בחדרה), אם זה באר שבע זה לגור בבאר שבע ואם זה ירושלים הם עובדים עם קפלן (רחובות)אסף הרופא (ראשון לציון) והדסה בירושלים. תבחרי קודם כל באיזו עיר את מעדיפה לגור, זה יעזור לך בהחלטה. לכתובות בתי הספר ומידע נוסף, כנסי לאתר של מנהל הסיעוד. בהצלחה!!!!!!!!!!
סגור