פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
דבורה | 14:20  31/12/09
שלום, שמי דבורה. אני בת 21 ועשיתי פסיכומטרי אך הוא לא היה גבוה. בכל אופן מכללת אריאל קיבלה אותי לתואר ראשון במנהל מערכות הבריאות, והחלטתי שלאחר התואר אעשה הסבה אקדמאית ללמידוי סיעוד. שאלתי היא- האם בתי הספר יקבלו אותי ללימודי סיעוד, אף על פי שאין לי פסיכומטרי גבוה(בסביבות ה-500...) אך יש לי תואר B.A במנהל מערכות הבריאות? מחכה לתשובתך, דבורה.
אמירה שגיב | 18:12  31/12/09
כל מי שיש לו תואר אקדמי, מוכר ע"י המל"ג, בכל תחום שהוא ורוצה ללמוד סיעוד יכול להתקבל למסלול הסבת אקדמאים ואז אינו צריך לעבור בחינה פסיכומטרית מחדש. בתנאי הקבלה מבחינת משרד הבריאות אין צורך בציון פסיכומטרי אולם כל בי"ס קובע לעצמו את תנאי הקבלה שלו. נשאלת השאלה עד כמה נמוך ציון הפסיכומטרי שלך שבמידה והוא יקבע כקריטריון הוא עלול להגביל אותך. וגם כך יש מספיק בתי ספר בארץ שלא דורשים את הציון. לא נותר אלא לאחל לך בהצלחה בלימודי מינהל מערכות הבריאות ובהמשך בסיעוד.
שרית | 08:48  12/01/10
הי, גם לי היו את התלבטויות האלה, חשבתי לשפר את הפסיכומטרי אבל מצד שני כבר רציתי להתחיל ללמוד משהו. בסוף התחלתי ללמוד מנהל בריאות באריאל, תואר ראשון בשלוש שנים והשנה התקבלתי למסלול הסבה לאחיות בדינה, זה מסלול מקוצר (שנתיים) ומסתכלים רק על הציונים של התואר. (אני גם קיבלתי פטורים ע"ס קורסים שעשיתי באריאל), אני ממש ממליצה, זה יוצא שב 5 שנים את עם תואר ראשון ותעודת הסמכה לאחיות. בהצלחה ..
סגור