פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
עינת | 09:20  26/11/09
שלום - אני בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות-פסיכולוגיה, אני מעוניינת לעשות הסבה לאחיות, אני רוצה להיות אחות מיילדת, שאלתי היא מה המסלול הנדרש? האם יש השלמות/ התמחות נוספת לאחר הלימודים לתעודת אחות מוסמכת? כמה זמן? ואיפה? או שישר אחרי הלימודים אני יכולה להתחיל לעבוד בתחום? עוד דבר, ישנם מקומות אשר מקבלים 80% מלגה בהתחיובות לעבוד במשרד הבריאות, מה זה אומר בפועל? (רק עבודה בבה"ח? מילדות גם עובדות במשרד הבריאות?) בתודה ויום טוב
אמירה שגיב | 16:17  27/11/09
תבורכי על ההחלטה להצטרף למשפחת הסיעוד מאחלת לך בהצלחה. כל מי שיש לו תואר אקדמאי מוכר יכול ללמוד סיעוד במסלול מיוחד של הסבת אקדמאים המתנהל ברבים מבתי הספר לסיעוד בארץ ורשימה שלהם וכל הפרטים ניתן לקבל באתר מינהל הסיעוד כיחידה של משרד הבריאות העוסקת בהסמכה, קישור מצ"ב. כדי לעבוד כמיילדת ולקבל תעודה של מיילדת מוכרת, יש קודם לסיים את לימודי הסיעוד הבסיסיים, לעבור בהצלחה את הבחינה הממשלתית, לצבור שנת ניסיון בעבודת הסיעוד אותה אפשר בהחלט לבקש לעשות במחלקת יולדות או נשים, ורק אז ניתן לגשת לקורס על בסיסי במיילדות. מבחינת קבלת המילגה של משרד הבריאות אני יכולה לשער שההתחייבות היא לעבוד בכל מוסד בבעלות משרד הבריאות וזה יכול להיות גם בקהילה. אם תיכנסי לאתר של מינהל הסיעוד, תהיה לך אפשרות להשאיר את פרטיך ונציג המשרד יחזור אליך ויענה לך על כל שאלותיך. ישנם בתי חולים בארץ שינם של משרד הבריאות לעומת אלה של שירותי בריאות כללית או מוסדות שהם פרטיים. בכל בי"ח בו יש מחלקת יולדות וחדר לידה עובדות גם מיילדות.
עינת | 08:58  29/11/09
אבי | 21:56  28/11/09
תוכלי לקבל מידע על מסלולי לימוד שונים בקישור הנלווה
עינת | 08:58  29/11/09
אמירה שגיב | 19:16  30/11/09
לכל מי שמחפש בתי ספר לסיעוד בקישור שצורף בתגובה קודמת, אנא שימו לב שהרשימה אינה מעודכנת. ביה,ס לסיעוד "שרמן" בעפולה נסגר לפני שנתיים בעוד שבמכללת עמק יזרעאל נפתח חוג לסיעוד.
סגור