פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
גיא ביאנקו | 12:56  07/07/08
אינני טעיתי בקשר לשינוי השאלה. שימי לב לטופס המבחן הבא ותראי את ההערב שכתובה בשאלה מספר 17(אפשרות ב' חלק מבוא): http://www.geva.co.il/geva/files/articlefile_1214499357406.pdf אני יודע שקיים "חדר מצב" או משהו דומה לבחינות בגרות שאמורות לעדכן אותנו בשיוניים של טופס הבחינה, טעויות וכד'. לצערי לא עידכנו אותנו והשאלה של המבחן אכן שונתה ממה שהייתה בטופס המקורי! מקווה שכעת תביני אותי, בכל מקרה תודה רבה על הקדשת זמנך.
אור שלו | 12:17  08/07/08
זה ממש מוזר לי וזאת פעם ראשונה שאני נתקלת בשינוי שאלה ברגע האחרון. האם אתה היחיד שלא עודכן? האם יש קבוצה גדולה של תלמידים שלא עודכנה? אני ממליצה לא לוותר ולפנות למשרד החינוך ולבדוק מה ניתן לעשות. בהצלחה!
גיא ביאנקו | 14:54  08/07/08
לצערי כפי שניתן לראות זאת אינה הייתה שאלת "חובה" כיוון שהיה ניתן לבחור בין השאלות. היות שתלמידים רבים ראו שהם אינם יודעים זאת ב100% כיוון שזה ירד במיקוד הם לא עשו את השאלה הזו. אני למדתי את החומר הזה(למרות שירד במיקוד ללא ידיעתי) ועניתי על השאלה, כמובן טרם שינוי השאלה. לכל מי שנבחן בבית-ספרי לא נתנו אף הערה בבי"ס על שינוי השאלה/ניסוחה. אני מעריך שלא רק בבי"ס שלי לא עידכנו על כך אלא על עוד רבים. האם תוכלי לומר לי מה ניתן לעשות כעת?, וכיצד ניתן לפנות למשרד החינוך? תודה רבה נ.ב מורתי אמרה שהם יצטרכו לקבל את כל מכלול השאלות, כולל המופשטות והרחבות ביותא כיוון שבסה"כ זוהי פאשלה של משרד החינוך והתלמידים הם אינם אלו שצריכים לשלם את המחיר.
סגור