פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
רעות | 13:28  07/07/08
שלום, נבחנתי בקיץ באזרחות ומשום מה הבוחנת שהייתה לנו החליטה לתת לי ולעוד 6 בנות נוספות מהכיתה (בסה"כ היינו 15 בנות) חשד. הנימוק שלה על החשד שלנו זה שדיברנו על המזגן הדלת והתאורה. (היה לנו חם אז ביקשנו להדליק את המזגן, היה רעש אז ביקשנו לסגור את הדלת והאור הבהב כל הזמן אז ביקשנו לכבות, בגלל זה היא נתנה לנו חשד..!!!) האם מותר לה לעשות כזה דבר?? בגללה אנחנו אולי נצטרך להשלים את הבגרויות לאחר הלימודים, דבר שממש קשה לעשות תוך כדי הצבא/שירות לאומי..
אור שלו | 12:45  08/07/08
אין כאן שאלה של מותר או לא מותר לה, היא הבוחנת ואם היא מוצאת לנכון לציין שיש חשד להעתקה במבחנים שלכם, זה תפקידה. יש לציין שבמידה ויש חשד, הבחנים שלכם נבדקים, במידה ויהיו ממצאים תקבלו חשד ותוכלו לערער על כך ולהגיע לוועדה. במידה ובבדיקה לא ימצאו ממצאים שעלולים להעלות חשד שהעתקן, אתן יכולות להיות רגועות. בהצלחה!
רעות | 00:45  18/07/08
רק רציתי ליידע, לבסוף אבא של חברה שלי התערב (הכל פרוטקציות במדינה הזאת..) והוא הצליח לבטל לנו את החשד לפני מועד קיץ של אזרחות כך שידענו מה היה הציון שלנו ובגלל שהרוב עברו גם לא היה צורך להשלים, רק חבל שהאבא היה צריך להתערב והמורה לא יכלה לטפל בזה בעצמה..(כביכול היא אמרה שלא היה לה מה לעשות בנידון..) עצוב מה שהולך פה במדינה... בכ"מ, תודה!
סגור