פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדי | 04:17  31/10/07
שלום אפרת. אני חיילת משוחררת ואני רוצה להתחיל ללמוד בשנה הבאה. המקצעות שאני מתלבטת בניהם הם קלינאות תקשורת וריפוי בעיסוק. כבר בררתי לגבי כל אחד מהמקצועות,שניהם נשמעים לי מעניינים מאוד. ולפי בגרות ופסיכומטרי אני מתקבלת לשניהם. אך אולי תוכלי לעזור לי יותר להבחין בינהם למשל לגבי המשכורות, ביקוש בשוק ואיזה מקצוע יותר "מועדף"? תודה מראש.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:13  31/10/07
הי עדי שני התחומים מאוד מבוקשים ולגבי השכר זה תלוי אם את עובדת בשוק הפרטי או הציבורי והאם תפתחי את התחום באופן פרטי. אני מציעה לבחור על-פי העניין שלך. בריפוי בעיסוק יש אלמנט אומנותי/ביצועי שאין בקלינאות תקשורת ואילו בקלינאות תקשורת יש דגש יותר חקרני. מציעה לך גם לשוחח עם אנשי מקצוע בכל תחום , אולי זה יסייע לך לקבל תמונה על מצב התעסוקה בתחום.בהצלחה
סגור