פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני מאד מתעניין בלימודי ממשל, יחסים בינלאומיים, אסטרטגיה, בקיצור - מדעי המדינה. יש לי רקע קרבי ופיקודי באחת מסיירות החי"ר ואני חושב שאוכל אולי בעזרת תואר כזה להשתלב בשירות החוץ או אולי באחת מזרועות המודיעין או אפילו חברות בטחוניות פרטיות. מצד שני אני שואף להתקדם ולהגיע לעמדות ניהוליות בכל תחום שאני אעסוק בו ומאמין שיש לי את היכולות לכך. אני מבין שתואר במנהל עסקים ייראה הרבה יותר טוב ויקדם אותי יותר בשוק העבודה. הוא גם יותר פרקטי ואוכל בעזרתו להגיע לעבודות יותר "מתגמלות". האם שילוב של מנהל עסקים ומדעי המדינה (או יחב"ל) הוא הגיוני? האם יש דרישה לשילוב כזה במקומות תעסוקה? אם כן, איפה אוכל ללמוד תוכנית כזאת ברמה הגבוהה ביותר ובמקום שיפתח לי דלתות? אשמח להתייחסויות רבות כי אני די אבוד בתחום הלימודים והקריירה (משתחרר עכשיו מ5 שנים בצה"ל).
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:24  06/09/07
הי השיקולים שלך הנם הגיוניים והאופן שניסחת את הדברים מעיד על בגרות ובשלות. השילוב בין מנהל עסקים ומדעי המדינה (או יחב"ל) הוא שילוב הגיוני, לאור שאיפותיך ונלמד באוניברסיטאות. הבחירה בלימודים אלו בהחלט עשוייה לשרת את מטרותיך. אני חושבת שגם במכללות יש אפשרות לשב מימשל ומנהל עסקים כדאי לברר! ואגב אינך נשמע אבוד בכלל אלא אחד שדווקא יודע מה הוא רוצה.בהצלחה
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:53  08/09/07
הי באוני' העברית
סגור