פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אופק | 16:05  06/09/07
שלום יש לי שתי שאלות: רציתי לדעת האם ישנו ביקוש לסייעות לרופא שיניים והאם ניתן ללמוד קורס זה במכללה למנהל בצורה רצינית?או ישנו מקום אחר יותר מומלץ? וכמו כן רציתי לדעת איזה מקום טוב יש לייעוץ ללימודים והאם זה כדאי?כי ממה ששמעתי מכמה אנשים זה סתם בזבוז כסף ולא ממש עוזרים שם? תודהרבה(:
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:21  06/09/07
הי אופק יש ביקוש לתחום של סייעות שיניים ככל הידוע לי. איני יכולה להמליץ על מכללה ספציפית, רצוי לשאול סייעות שיניים או רופאי שיניים מה הם ממליצים. לגבי יעוץ לימודים- אני ממליצה מאוד בהיותי יועצת בעצמי ומאמינה גדולה בתחום, אך כמובן תלוי היכן עוברים את היעוץ, עד כמה מיומנים היועצים והאם הם אנשי מקצוע וגם כדי שהתהליך יצליח הפונה ליעוץ צריך אף הוא להיות מעורב בתהליך ולרצות להפיק ממנו את המיטב. כמו כן, הציפיות מהיעוץ צריכות להיות מציאותיות. בהצלחה
סגור