פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גדי | 19:15  27/05/14
היי, אני מעוניין ללמוד את מקצוע ההנדסה כימית , אך שמעתי כי המקצוע בעייתי הן מבחינת המשכורת הנמוכה והן מבחינת סביבת העבודה , שממש עובדים כפועל מפעל מןו המניין במקרים מסוימים. האם יש אמת בדברים אלו? ומה באמת עושה המהנדס כימי בעבודתו?? ולגבי המשכורת מה תחום המשכורות שאפשר להגיע?
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 10:25  01/06/14
גדי שלום , הנדסה כימית הינו מקצוע הנדסי שאמנם עוסק בתחום הייצור בתעשיה (בד"כ מפעלים ובתי חרושת), אך עם זאת חשוב להדגיש שעבודה של מהנדסה היא אינה עבודה כפועל מפעל אלא כאחראי לכל תהליך הפיתוח ותהליך ההפקה של המוצר. עם זאת בהקשר להתלבטויות שלך, ישנם תחומים בנישת ההנדסה אשר קרובים לתחום ההנדסה הכימית אך בעלי ביקוש רב יותר כגון הנדסת תרופות ( פיתוח תרופות) ואף ביוטכנולוגיה אשר משלבת את תחום הביולוגיה והתחום התעשייתי. תחומים מבוקשים יותר אך פחות קרובים לתחום שלך הם הנדסת חשמל וכמובן תוכנה. למידע נוסף תוכל לפנות ל03-5767671 בברכה, אורית
סגור