פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איציק | 16:36  27/05/14
שלום רב, אשמח שתענו בפירוט על השאלות זה מאוד חשוב לי, תודה רבה :) ! אני חייל משוחרר, מתעניין בלימודי ביטוח פנסיוני, אך מצד שני מתעניין גם בלימודי משפטים, הייתי רוצה איכשהו למזג את שניהם, יש לי חלום לפתוח בשותפות משרד של סוכנות ביטוח והשקעות בשוק ההון, ובנוסף עם הידע המשפטי שלי אני יוכל לנהל את תביעות הלקוחות, לנהל טוב יותר את העסק ואולי גם לעשות בצד המשפטי של הדברים הקשורים בביטוחים וכו', 1. זה נשמע כמו פנטזיה? 2. עם מה הכי כדאי לי לשלב את לימודי המשפטים?[שיהיה איכשהו קשר בין משפטים לביטוח] * אם אני רוצה להתקבל לאוניברסיטה אבל הממוצע בגרויות שלי לא מספיק ואין לי פסיכומטרי, אפשר וכדאי לעשות מכינה, במקום לשפר בגרויות ופסיכומטרי? תודה רבה !! :)
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 10:18  01/06/14
איציק שלום , תואר ראשון במשפטים הינו תואר מכביד בפני עצמו אשר מכין אותך בעתיד לעריכת דין ולכן מומלץ להתרכז בו ובד"כ נלמד כהתמחות ולא כחוג משני. בכל הנוגע לתחום העניין שלך במידה ואתה בוחר במסלול של פתיחת משרד ועריכת דין - התמחות עתידית של דיני חוזים יכולה להתאים לך . אופציה נוספת היא לגשת לקורס של סוכני ביטוח אשר מעניקה סטאג' ולהתחיל להכנס לשוק העבודה כסוכן ויועץ ביטוח /השקעות ובתהליך מקביל לגשת לתואר ראשון . זאת בכדי להתחיל לרכוש ניסיון בשטח וכן למנף את שמך בשוק העבודה. בנוגע לתנאי הקבלה , ישנן כמה מכללות אשר ניתן להתקבל אליהן עם בגרות בלבד ובחלקן אף מעל ממוצע של 70 ( על סמך מכינה /ועדת חריגים). תוכל לברר על המכללות בפניה למספר 03-5767671 בברכה, אורית
סגור