פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עידו | 21:18  29/01/14
שלום 1.אני רוצה לשלב לימודי משפטים (כי היוקרה וה"אקשן" ) מעניינים אותי, אבל אני רוצה לשלב את זה בעוד משהו ואני לא יודע במה? אשמח לקבל פירוט, 2.איפה אני יכול לקבל מידע על כל המקצועות שאפשר לעשות בהם שילוב? ובאילו מוסדות הם נמצאים? ותנאי קבלה.. *לצערי מה שקשה בתהליך של בחירת לימודים זה הערפול וחוסר המידע לגבי כל מקצוע איך הוא מתנהל בפועל.. איך ניתן לפתור זאת? תודה רבה על העזרה:)
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 11:12  09/02/14
עידו שלום , 1. במידה ותחום המשפטים מענין אותך היתי חושבת פעמיים באם לבחור לשלב אותו עם תחום נוסף זאת מכיוון שלימודי משפטים בפני עצמם מאד מעמיקים, עמוסים ותופסים זמן ומשאבים מנטלים רבים בעת הלמידה . לכן לא הייתי ממליצה למועמדים רבים לשלבם עם התמחות נוספת. במידה ובכל זאת התמחות נוספת מענינת אותך - מנהל עסקים זו ההתמחות המבוקשת היום שהולכת יחד עם משפטים היות ולעתים קרובות תחומי המשפטים (כגון דיני חוזים) חופפים לתחום של מנהל עסקים. אך שוב , כנאמר, במידה והינך בוחר להתמחות בתחום נוסף עליך להבין כי התואר יהיה למעשה תואר כפול ולכן הקושי הרבה פעמים גם הוא יהיה כפול. 2. בד"כ שילובים של משפטים יחד עם מקצוע נוסף נלמדים באוניברסיטאות. תהליך בחירת תחום הלימודים לעתים אכן קשה ומעורפל, אך זהו שלב חשוב בבחירת הכיוון התעסוקתי . ככל שתקרא ותחקור על כל תחום יותר ויותר ,תלך לפגישת יעוץ במוסד בו הנך בוחר ללמוד , תוכל להגיע להבנות ממוקדות יותר. למידע נוסף ניתן לפנות אלינו למספר 03-5767671 בברכה, אורית
סגור