פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפרת | 15:29  22/12/13
שלום לכולם. רציתי לשאול האם בלשכת התעסוקה ממנים מבדק תעסוקתי ואיפה זה הכי יעיל לעשות מבדק כזה? האם קואצ'ר יכול לעזור בבחירת מקצוע לבן אדם או שזה לא התחום שלו? ואיך מתחילים בכלל תהליך של בחירת מקצוע איך אני יכולה לדעת איזה מקצוע מתאים לי ובאיזה מקצוע אני יכולה להשתלב הכי בקלות?
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 16:15  26/01/14
אפרת שלום , תוכלי למלא את המבחן התעסוקתי אשר נמצא באתר ומכיל כמות רבה של שאלות , אחריהן תקבלי מושג מסוים לגבי נטיה תעסוקתית וכיוון. להכוונה תעסוקתית פרונטלית ,הייתי ממליצה לך לפנות למכוני אבחון גדולים הממוקצעים בנושא(כגון אדם מילוא, פילת ,כיוונים וכו'). בכדי להתחיל בתהליך של חיפוש המקצוע המתאים לך , הייתי ממליצה לך לחשוב על תחומי ענין, שבגדול מתחלקים לשני כיוונים עיקריים : הומני וריאלי. תזכרי במקצועות שהגברת והתעניינת בהם בתיכון ונסי לשאול את עצמך האם האת ממשיכה באחד הכיוונים הללו. ישנם מקצועות רבים בהם כיום ניתן להשתלב ב"קלות". וב"קלות" הכוונה בצורה מהירה כגון מקצועות פיננסיים המעניקים לימודי תעודה ( לדוגמא הנהלת חשבונות) . אך הכל תלוי כמובן האם הם יעניינו אותך . ליעוץ נוסף תוכלי לפנות ל03-5767671 בברכה, אורית
סגור