פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דן | 00:56  26/12/13
אני מתלבט בין שני סוגי הנדסות אחת היא הנדסת חומרים שכיום יש התפתחות רציני בתחומה וכי השכר ומקומות העבודה של מהנדסי חומרים טובים הנמנים על תעשיית הייטק,הצבאית,אינטל וכו מצד שני יש אנשים שאומרים לי שאין די משרות למהנדסי חומרים בארץ לכן המליצו לי ללכת לכיוון של הנדסה כימית ששם המשכורות הרבה יותר נמוכות והתנאים בדרך כלל הרבה פחות זוהרים, אך הבנתי שהיא יותר יציבה מבחינה כלכלית.
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 16:23  26/01/14
דן שלום , למרות ששני התחומים חופפים עליך גם לשים דגש על התחום שמושך אותך יותר. מהסיבה הפשוטה שזה התחום שבו יש סבירות גבוהה יותר שתצליח יותר , השחיקה לא תגיע במהירות וכמו כן ישנה סבירות גבוהה יותר ליציבות אישית שלך בשוק התעסוקתי. הייתי ממליצה לך לפנות למוסד בו אתה מתענין ולנסות להתייעץ עם יועצי לימודים המתמחים בתחומים ספציפיים אלה , להם ידע רב בהשתלבות העתידית של הבוגרים. למידע נוסף תוכלי לפנות ל 03-5767671 בברכה, אורית אורית
הדס | 11:38  03/03/14
אני למדתי הדנסת חומרים בירושלים (מכללת עזריאלי) ובאמת לא מוצאים עבודה בשנייה שמסיימים את התואר אבל לדעתי תוך חצי שנה רוב החברה במחזור שלי מצאו עבודה, מאמינה שאם תתחיל לחפש כבר בשנה השלישית ללימודים תצליח למצוא. בכל מקרה אני ממש נהניתי בלימודים וגם עכשיו בעבודה יש הרבה אתגרים ועניין. בהצלחה
סגור