פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורטל | 12:38  21/06/07
אני מעוניינת ללמוד הנחיית קבוצות החיפה. והייתי מעוניינת לקבל מידע איפה כדאי- באונ' בתפנית או בגישות. קיבלתי מהם מידעונים אבל אני לא יודעת אם זה משנה היכן לומדים ואם יש פרקטיקום או אין- איך מסתכלים על זה אח"כ כשמחפשים עבודה בתחום
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:46  21/06/07
הי אורטל השאלה איזה סוג של קבוצות תרצי להנחות בעתיד ולפי זה רצוי לבחור את המסלול ואת מקום הלימודים. שאלי בוגרים של תוכניות שונות, השווי בין הסילבוסים. אני לא מכירה את התוכניות בחיפה ולכן מתקשה להמליץ. במידה ותדעי אשמח לדעת. בהצלחה
אורטל | 12:53  26/06/07
הי, אני רוצה להנחות קבוצות בארגונים עסקיים. ביררתי לאחרונה על הקורס של צבי ברק בגישות. אני בדילמה רצינית. אני לא מצליחה להתרשם מהסילבוסים איזה קורס יותר טוב ומאיזה קורס אני אצא עם "ארגז כלים" עשיר יותר כי שני הקורסים דומים בהיקף והעלויות. והאם מעסיקים מחשיבים יותר את אונ' חיפה או את גישות אשמח להמלצות. זה סופר דחוף לי כי הקורס אצל ד"ר צבי ברק מתחיל בשבוע הבא.
בי"ס תפנית הוא בית הספר הכי גדול בארץ למנהלים. הוא עובד הרבה עם ארגונים ומנהלים בכירים במשק. מעבר לאיכות הגבוהה מאד של הקורס שכוללת כמובן פרקטיקום מקצועי בארגון חיצוני, הקשרים שבית הספר פיתח עם המנהלים הבכירים במשק תורמים רבות לבוגרי תפנית שכן איכות המרצים ואיכות ההוראה מוכרת ולכן אותם מנהלים מעדיפים לקחת בוגרים של תפנית.
סגור