פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גלי | 13:23  21/06/07
השנה אני אתחיל ללמוד באוניברסיטה. שילוב של מנהל עסקים ותקשורת. כשאני אומרת את זה לאנשים הם כאילו מאוכזבים. חושבים שלי מתאים ללמוד משהו שהוא יותר נחשב . אבל אומרים לי שאם זה מה שאני אוהבת אז שאני אלך עם הלב. הבעיה הגדולה היא שאני פשוט לא יודעת מה אני אוהבת. אין לי שום ניסיון בשום לימודים אקדמאיים, כבר קראתי כל מה שיש לקרוא ולשמוע על כל המקצועות, ועדיין אני לא יודעת מה אני רוצה ללמוד. אז הלכתי על דרך האלמינציה ופשוט פסלתי ונשארתי עם המקצועות האלה. אבל עדיין כשאני מסתכלת על זה רחב יותר, אני יודעת גם שזה לא ממש מתאים לי המקצועות האלה. אבל שוב, אני לא יודעת מה כן.... ייעוץ של הלשכה להכוונת חיילים לא יעזור לי. מה לעשות?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:40  21/06/07
הי גלי חשוב שתבחרי לימודים בהתאם לעיסוק העתידי. חשבי במה היית רוצה לעסוק בעתיד?? אני מציעה לך להתחיל לברר מה מעניין אותך, על מה קיבלת פידבקים כילדה וכבוגרת, מה בא לך יחסית בקלות, איזה מקצועות אהבת בבי"ס, באיזה חוגים השתתפת, איזה עבודות בצעת עד כה? ומה עשית בצבא? בהתאם לתשובות תוכלי לקבל תמונה מקיפה יותר על עצמך, האם את טיפוס חברתי, עיסקי, חקרני. כמו כן מומלץ לשאול אנשים על עסוקים שונים ובכך ללמוד גם על עולם המקצועות. מהשילוב של שניהם תוכלי לקבל החלטה. במידה וכל זה לא יוביל אותך לקבל החלטה, אני מציעה לפנות ליעוץ בבחירת מקצוע שאפשר לעבור גם במכון "אדם מילא" או במכונים אחרים או אצל יועצים פרטיים. בהצלחה
סגור