פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לינוי | 20:16  27/02/13
כבר המון זמן שנה וחצי אני מנסה לחשוב מה אני רוצה ללמוד במה אני רוצה לעסוק , ואני לא מוצאת תשובה עם עצמי ... חשבתי אולי מדעי ההתנהגות ואני רוצה לשלב את העבודה עם הלימודים וכמובן שלהתקדם במקום עבודתי . הרבה אומרים לי שמאוד משנה איפה למדת את התואר , האם זה נכון שהאוניברסיטה הפתוחה נחשבת לפחות ? איפה אני יכולה למצוא תשובה למה אני רוצה ללמוד ? איפה אני יכולה לקבל ייעוץ ועזרה ?
בקי חיימוב | 12:54  17/03/13
היי לינוי, אתחיל מכך שאחד הייעוצים שאנו מעניקים למתבלטים, הוא ייעוץ אשר מכיוון בבחירת תחום לימודים. מדובר בפגישה פרונטלית, ומדברייך נשמע כי זה הדבר הנכון עבורך כרגע. באשר לאוני' הפתוחה, אמנם כל אחד יכול להתקבל לתואר שם, אך לא כולם מצליחים לסיים שכן, מדובר הלימודים עצמאיים הדורשים משמעת נוקשה ויכולת למידה עצמית. מעסיקים המודעים לקושי בסיום תואר בפורמט הזה, מתייחסים לכך, ורואים את הבוגרים כחרוצים ובעלי משמעת עצמית. בהצלחה
סגור