פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום. לאחרונה פתחתי עסק פטור, אני גרפיקאי עצמאי. אני עובד מהבית על המחשב הנייח שלי אך לפעמים העבודה ופגישה עם לקוחות דורשת ניידות. שקלתי לקנות מחשב נייד. הבעיה היא שאין לי הכנסה גבוהה מספיק מהגרפיקה כדי לממן את זה עדיין ואני לא רוצה לזרוק את המענק שלי על זה. הבנתי שניתן להשתמש בפקדון בשביל פתיחת העסק ושלאחר הקנייה אני מגיע לבנק כלשהו ומקבל החזר. השאלה שלי היא כזאת, לפני שאני באמת קונה, אני רוצה לדעת בוודאות שבאמת יחזירו לי את הכסף מהפקדון ואם אפשר לדעת בדיוק איך אני עושה את זה, תודה!
אתה צריך לגשת לכל חנות פרטית(רשתות גדולות לא מאפשרות) לקבל מהם חשבונית לתשלום אם דגם המוצר ושמו המלא. לאחר מכן לגשת לבנק לאומי (כפי שידוע לי היחידי אשר פודה פיקדון)להביא להם את החשבונית, תעודת עוסק מורשה אורגינלית אישור ניהול ספרים מהרו"ח שמטפל לך בתיק.הם שולחים בקשה לצה"ל לאישור יתרת פיקדון ומנפיקים לך צק מודפס אם שם העסק ממנו קיבלת החשבונית. שים לב כי ברגע שהודפס הצק תוכל להשתמש בו אך ורק לטובת העסק והמצור אשר מצויין בחשבונית. בהצלחה.
סגור