פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אירית | 13:45  12/06/07
אני מתלבטת לגבי מס' תחומי לימוד- * קלינאות תקשורת * ריפוי בעיסוק לילדים * מדעי החברה/התנהגות ומנהל עסקים מהם הקריטריונים לכל אחד מהדברים? מה מומלץ? והיכן ניתן ללמוד?
י.ש. | 15:24  14/06/07
ניתן ללמוד ב-3 מקומות בארץ: החוג להפרעות בתקשורת - אוניברסיטת תל-אביב החוג להפרעות בתקשורת - המכללה האקדמית הדסה החוג להפרעות בתקשורת - אוניברסיטת חיפה למיטב ידיעתי, ריפוי בעיסוק הוא מקצוע בתוך החוג. מדעי החברה/התנהגות ומנהל עסקים - ניתן ללמוד בהרבה מוסדות בארץ. תכנסי לאתרים של המוסדות הנ"ל ותבדקי לגביהם, או לאתר מידעת www.meidaat.co.il בקשר למה מומלץ - את צריכה להחליט בעצמך מה נראה לך יותר. הנה האתר של אגודת קלינאי התקשורת בישראל - http://www.ishla.org.il/index.html
אפרת יצחקי רבינוביץ | 15:31  14/06/07
שלושת התחומים נלמדים באוניברסיטאות השונות , אך מנהל עסקים ומדעי החברה נלמדים גם במכללות. לגבי מקומות לימוד תמצאי מידע באתר זה בחיפוש לימודים. לגבי קריטריוני קבלה הם משתנים משנה לשנה וממוסד לימודי אחד לשני, כך שאת צריכה לבדוק פר מוסד ושנת לימודים. (משתנה בהתאם לביקוש) קלינאות תקשורת וריפוי בעיסוק הם תחומים טיפוליים ומאוד שונים משאר התחומים שציינת, כך שקשה לי לייעץ. זה גם תלוי במה את אוהבת ולמה את מתחברת יותר. מבחינת עבודה בכל אחד מהתחומים תוכלי למצוא עבודה אם תהיה מספיק כישרונית ועם מוטיבציה. בהצלחה
סגור