פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דניאל | 11:44  09/06/07
לגביי תחום ההנדסת תעשייה וניהול, האם לימודי הפיזיקה הקשים באים לידי ביטוי גם אח"כ? בעבודה עצמה? מהם התכונות הנדרשות לדעתך למי שפונה לתחום? כמו כן, הבנתי שמדובר בתחום של ייעול מערכות וייעות לחברות? או שיש תחומים נוספים שלא ידוע לי עליהם? איך באה לידי ביטוי העבודה עם אנשים? תודה מראש.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 15:04  09/06/07
שלום דניאל אני חושבת שתלוי בתחום ההתמחות, אך נראה לי כי לרוב פיסיקה אינה באה לידי ביטוי בעיסוק עצמו בפרט אם ההתמחות היא בשיווק וביעוץ.אדם שפונה לתחום זה, צריך להיות אדם מסגרתי, מאורגן, מסודר ומדוייק היות והעיסוק הוא ביעול של מערכות שונות. כמובן שמי שעוסק ביעוץ צריך להיות עם יכולות בינאישיות טובות. היעוץ הוא בתחום של מערכות מידע ויעול של מערכות כגון ף בנקים, יעול בנושאי שכר, תפוקות עבודה ועוד. למידע נוסף על התחום, אני מציע לך להסתכל בתוכנת המית"ם שנמצאת במכון"אדם מילא,, שבה תיאורי עיסוק של כל התחומים הקיימים. בהצלחה
סגור