פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי, מחפשת קורסים בקונסטלציה חד שבועית או גג דו שבועית להעשרת עולם הידע הטיפולי שלי. אני סטודנטית שנה שלישית לתואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטה. והמערכת הדלילה מאפשרת לי לחשוב על לקחת קורס נוסף חיצוני שיעשיר אותי בתחום הטיפולי. אימון אישי, הנחיית קבוצות... בסגנון הזה. האם יש המלצות? תודה.
אחרי שכתבתי את השאלה אתמול עשיתי גם חיפוש בעצמי. הרבה קורסים בתחום הזה דורשים כבר תואר ראשון מלא, למשל הנחיית קבוצות באוניברסיטה. בחנתי כמה מסגרות אופציונאליות וראיתי לימודי אימון אישי עם התמחות בלקויות למידה והפרעות קשב וריכוז ADHD במכללה האקדמית להנדסה. מה דעתך? שמעת על המסגרת? תודה, ממתינה לתגובתך.
שלום, מגוון הקורסים הטיפוליים הקיימים הנו רחב- החל מהנחיית קבוצות ועד לתרפיות באמצעות משחק, אמנויות בע"ח, פסיכותרפיה ועוד. לדעתי האישית, כל עוד אין לך תחום ספציפי שאליו את נמשכת ויודעת שתרצי להתמחות בו לא מומלץ לקחת קורסים שהם ספציפיים לסוג מסוים של טיפול או אוכלוסיה- כמו למשל לקויות למידה. מומלץ יותר לחשוב על תחומים כללים יותר שיפתחו בפנייך יותר דלתות ויהיו רלוונטיים לכל תחום שהוא בעולם התרפויטי- כמו הנחיית קבוצות ופסיכותרפיה. לאחר שתכירי יותר את העולם הזה, יהיה נכון לרכוש התמחות ספציפית. בהצלחה
סגור