פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי רציתי לדעת מה אפשרויות ההתפתחות שלי אחרי תואר ראשון בכלכלה. אני יודע שתחום שוק ההון לא מעניין אותי, וגם לא תחום החשבונאות. חשבתי על שמאות מקרקעין אבל שמעתי תגובות לא משהו על זה (קומבינות, קושי מטורף בבחינות הסופיות..) מישהו יכול להמליץ לי על עוד תחומים מעניינים ונדרשים שאפשר להתפתח שם? וכיצד? אישית, מאוד קורץ לי תחום היבוא-יצוא סחר בינלאומי, האם יש לזה דרישה? איך השכר? אשמח לתשובות! תודה
בקי חיימוב | 14:50  16/10/12
שלום, ישנו מגוון רחב של אפשרויות התפתחות עם רקע בכלכלה, פרט לאפשרויות שאתה ציינת. ניתן להמשיך לכיוון של הייעוץ הכלכלי לעסקים קטנים וארגונים, ניתן להתפתח בספקטור הציבורי ואף להמשיך ללימודי מנהל ומדיניות ציבורית, כמובן שגם קניינות ורכש זו אופציה אשר ניתן למצוא בה תעסוקה תלוי כמובן בתחום ובניסיון שלך. באשר לשכר בסחר בינלאומי- לא ניתן להצביע על שכר גלובלי שכן התפקידים הם רבים והתנאים משתנים בהתאם. כן ניתן לומר שבתחום הקניינות, למשל, השכר ההתחלתי נע בין 7,000 ש"ח ל-9,000 ש"ח. בהצלחה בהצלחה
ליאור | 19:35  16/10/12
אוקיי תודה על התשובות. אשמח אם תוכלי לפרט קצת יותר על משלח בינלאומי ועמיל מכס, איך השכר במשק? מה אפשרויות ההתפתחות המקצועית בתחום? כמו כן אם תוכלי לפרט יותר על תחום היבוא יצוא וסחר בינלאומי וכיצד ניתן להיכנס לתחום הזה (קורס ? למודי תעודה?) זה יהיה מצויין. תודה רבה!
סגור