פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
HADIL | 11:33  04/06/07
היי אפרת בימים האחרונים אני לא מפסיקה לחפש מענה לשאלותיי,,,אני מקווה שתוכלי לעזור לי,אני מתכננת להתחיל את לימודיי האקדמיים בשנת הלימודים הבאה,נרשמתי ללימודי אופטומטריה ובעדיפות השנייה ציינתי את תחום הביוטכנולוגיה,לצערי הרבבב,לא התקבלתי לאופטומטריה ואילו בחוג הביוטכנולוגיה זימנו אותי לראיון קבלה,שאלתי היא,אם אתקבל ואחליט להתחיל לימודי ביוטכנולוגיה,ישנה אפשרות לעשות הסבה בשנה הבאה לאופטומטריה???? תודה רבההההההה מראש!!!!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:01  05/06/07
הי אני לא בטוחה שהסבה כזאת אפשרית אלא אם כן ישנם קורסים רבים חופפים בשני החוגים. כדאי לבדוק אל מול מוסד הלימודים ולשאול אותם את השאלה ולבדוק האם המעבר מותנה באי אילו קריטריונים או שציוני השנה הראשונה מספיקים. האם ניסית להתקבל לאופטומטריה במוסדות אחרים? והאם יש חוז שיותר רלוונטי למעבר? את השאלה האחרונה כדאי לשאול בחוג לאופטומטריה.בהצלחה
סגור