פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מבולבלת | 10:34  04/06/07
שלום לכם.. אני יודעת שזה קצת מאוחר אבל אני כבר מיואשת ואין לי מושג מה לעשות.. אני מעוניינת ללמוד פסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה - והבעיה היא שהציון המשוקלל שלי לא מגיע לציון הקבלה - שלי 638 וחתך הקבלה הוא 650 . בציון הזה אני לא יודעת בכלל למה אפשר להתקבל ... ואני רוצה להתחיל ללמוד בשנה הזאתי ופסיכומטרי אני לא יכולה לעשות עוד ... עכשיו הבנתי שאפשר לשלוח מכתב לפקולטה עצמה על מקרה חריג (כי הציון שלי קרוב). אז שאלתי היא - כאילו כדאי או שחבל על הזמן והכסף?? ואם כדאי מה אתם ממליצים לכתוב במכתב??? אני כולכך מיואשת ומבולבלת ולא יודעת מה לעשות - אודה לכם מקרב לב אם תעזרו לי =)
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:04  05/06/07
שלום לדעתי כדאי לשלוח מכתב כי להזיק זה לא יזיק ואולי אם תנסחי היטב את כוונותיך ואת המוטיבציה ללימודים אלו וכן תפרטי את פעילויותיך בחיים, הרלוונטיות בתחום, יש סיכוי.אני מניחה שאם אין מספיק מועמדים הם יכולים להשתכנע.בהצלחה
סגור