פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חניבעל | 18:09  30/08/12
שלום, אני סטודנט שנה ראשונה לפסיכולוגיה, עד לא מזמן חייתי בגישת ה-"יהיה בסדר" עם הידיעה שבארץ לא ניתן ממש להתפרנס בכבוד מתואר ראשון בתחום ואין לי כוונה להמשיך לתואר שני(בפסיכולוגיה לפחות). אני מעוניין מאוד(!) לשלב חוג שני לתואר משום שמאז ומתמיד היסטוריה הייתה האהבה שלי, רק שהפרקטיקה בקריאת המציאות מכתיבה שאין ממש מה לעשות עם תואר כזה בידיים. יש מישהו שיכול להאיר את עיניי, אולי יש דרך כלשהי שכן אפשר להתפרנס בה בתחום ההיסטוריה שלא כוללת הוראה?
בקי חיימוב | 08:47  12/09/12
שלום, פסיכולוגיה- על מנת לעסוק בתחום שאינו קליני אינך חייב להמשיך לתואר שני, יש באפשרותך להמשיך ללימודי תעודה בתחומי התרפיה, משאבי אנוש, הנחיית קבוצות וכו'. לגבי היסטוריה- פרט לאפשרות להמשיך לתואר שני ומתוך כך לתחומי המחקר. כמו כן, קיימת האפשרות לעסוק בהדרכה בתחומים המשיקים לתחומי העניין שלך בהיסטוריה. בהצלחה
סגור