פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רביד | 13:56  27/08/12
שלום..התחלתי ללמוד השנה תואר ראשון בחינוך גופני אך בהתנסות בעבודה המעשית גיליתי שיש לי קושי רב בהשתלטות על מספר רב של תלמידים מה גם שפחות התחברתי לעבודה עם הגיל הרך (א,ב,ג) אני די בטוח שבשנה הבאה(ד,ה,ו) לא הולך להיות יותר קל וייתכן מאוד שאתחבר יותר לגילאי התיכון.. ישנם כמו כן גורמים נוספים שידועים לי בדיעבד בדבר המשכורת ההתחלתית הנמוכה ומיעוט ההיצע בשוק ובפרט העובדה שאני גר בדרום הארץ ובהנחה שארצה ללמד בתיכון שעוד יותר מקשים על העניין...לאחרונה שקלתי לעבור הסבה אך אין לי מושג לאיזה תחום..אני אדם מאוד הומני מטבעי ואוהב לעבוד מול אנשים, רציתי לדעת אילו תחומים נוספים עומדים בפניי בהתחשב בעובדות שציינתי חשבתי אולי להתחיל תואר ראשון בלימודים רב תחומיים כדי לקבל כיוון או שזה יהיה בזבוז זמן מבחינתי? לתשובתך אודה מאוד.
בקי חיימוב | 13:29  28/08/12
שלום רב, לדעתי תואר ללימודים רב תחומיים נועד לכאלה אשר מעוניינים בתואר ללא התמקצעות כלשהי, ופחות כדאי ללמוד 3 שנים רק כדי לחפש את התחום שרלוונטי לך. אם אתה יודע שאתה אוהב לעבוד עם אנשים, כדאי להתמקד בתחומי מדעי החברה. כדאי לחשוב אם תרצה להמשיך במערכת החינוך- כמו לימודי ייעוץ חינוכי, או אולי במסגרת ארגונית/מערכתית יותר, כמו משאבי אנוש או ייעוץ ארגוני. כמובן שגם עו"ס עונה על יכולות בינאישיות, אך מבחינת השכר, הוא אינו גבוה יותר משל מורה. קיימות אופציות לא מעטות, וכצעד ראשון מומלץ להתחיל להכיר את האופציות שעומדות לפניך בהסבה. בהצלחה
הי רביד, אתה נמצא בהתלבטות חשובה כעת והייתי ממליצה לך לבחון היטב הפעם את דרכך כדי באמת לא לבזבז זמן וכסף. מדבריך אני מבינה שברצונך לרכוש מקצוע וללמוד למען תעסוקה עתידית, ולכן תואר כללי לא יתן לך את המענה לכך. ישנם מקצועות רבים כפי שציינו כאן לפני שמתאימים לאדם הומני, אך ישנם פרמטרים נוספים וחשובים שעליך לשקול: מאפייני העבודה שיתאימו לך, רמות השכר, בחינת הכישורים האישיים שלך והתאמתם למקצוע הנבחר וכו'... אני ממליצה לך הפעם לעשות בחירה מושכלת יותר ולהתייעץ עם איש מקצוע שיעזור לך לכוון את דרכך. עוד המלצה לי אליך - אל תבחר את הלימודים רק על פי רמת העניין שלך בהם, אלא גם על פי ההתאמה שלך לעבודה המעשית מנסיונך. אתה יכול להתייעץ מראש לא רק עם מוסד לימודים, אלא גם עם אדם שעובד במקצוע שמעניין אותך. כך תוכל לקבל חוות דעת על העבודה בפועל ותוכל לבחון אם היא באמת מתאימה לך לפני תחילת הלימודים. הרבה בהצלחה! ענבר אור http://inbaror.mypages.co.il/pages/8714
סגור