פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דקל אוברגוט | 02:53  29/06/12
שלום, אני בן 23 בקרוב משתחרר לאחר היותי קצין (מ"פ קשר) בקבע. מלאתי את השאלון המוצע באתרכם וקיבלתי חידוד וכיוון בהחלט טובים. אני מתעניין בחשבונאות, אך לא סגור ב-100% על רזי המקצוע ואם הם באמת מעניינים אותי, בנוסף הייתי רוצה לדעת בחתך אוניברסיטאי את תנאי הקבלה למקצוע(בגרות + פסיכומטרי)?
בקי חיימוב | 18:15  02/07/12
דקל שלום, תנאי הקבלה ללימודי חשבונאות משתנים בין המוסדות. חתך הקבלה באוניברסיטאות לרוב: ציון פסיכומטרי מינימלי של כ-620, וציון משוכלל עם תעודת בגרות של כ-670. בנוסף ישנה דרישה של לפחות 4 יחידות במתמטיקה עם ציון מינימלי. חשוב לציין כי ניתן ללמוד חשבונאות במכללות רבות בהן תנאי הקבלה שונים ומקלים יותר. בנוסף, ישנם מסלולים בהם תחום החשבונאות נלמד כהתמחות בתוך תואר במנהל עסקים. אמליץ לקבל יעוץ פרטני לגבי תחומי הלימוד והמוסדות השונים. ניתן ליצור קשר בטלפון 03-9700160. בהצלחה.
סגור