פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורי | 16:09  29/06/12
שלום רב ! אני בן 24 גר בצפון ואני מרגיש שנחוץ לי לעשות ייעוץ לימודי תעסוקתי, אין לי כיוון ספציפי שאני יכול לסמן אותו כמשהו שאותו בדיוק אני רוצה לעשות, יחד עם זאת אני חושב שיש לי בסיס טוב שניתן להתקדם איתו הלאה. בחירה במסלול לימודי תעסוקתי עבורי היא משימה מורכבת מאוד, מאחר ואני לקוי למידה וסוחב על גבי משקע נפשי(חרדות) שזה מתבטא במצבי לחץ- בכעסים שדורש השקעה של משאבים פנימיים יתר על המידה לתפעול שוטף במקום העבודה(מאחר ואני צריך לתת תפוקה גם במקום העבודה). לכן רציתי לשאול מספר שאלות בנושא: 1.האם בעזרת ייעוץ לימודי תעסוקתי כן ניתן למצוא פתרונות שיכולים לכוון אותי למקומות הנכונים תוך מציאת כיוון רלוונטי לימודיותעסוקתי שלוקח בחשבון את כל הפרמטרים יחדיו? 2.איזה מכון נחשב להכי טוב בתחום ? 3. אם אני הולך לעשות את הייעוץ במכון שעובד עם המון חברות במשק ניקח לדוגמא כמו "אדם מילא" ואני אציג בפני הפסיכולוגים את הקשיים הנפשיים שלי , זה יכול לפגוע בי עתידית במציאת מקומות תעסוקה - העברת מידע מחברת כוח אדם לגורמים אחרים וכדומה . אשמח אם תשיבו לי תודה. :)
בקי חיימוב | 17:58  02/07/12
אורי שלום, 1. יעוץ לימודי תעסוקתי יכול לסייע לך מאוד, היות ובמסגרתו ניתן לקחת בחשבון את כל הפרטרים, החל מתחומי העניין שלך, ועד לקשיי הלמידה ואילוצים נוספים. 2. אין אנו עושים דירוג של המכונים בתחום, ממולץ ליצור קשר ולהתרשם באופן עצמאי. 3. במידה והתחלת באופן עצמאי תהליך ייעוץ במכון אבחון, החומר האבחוני הוא סודי, המכון לא רשאי להעביר את המידע אודותיך לאף גורם אחר. לידיעתך, ברוב מוסדות הלימוד ישנם מרכזי תמיכה ללקויי למידה, בהם תוכל לקבל את התמיכה והסיוע שתזדקק לו. אמליץ ליצור קשר טלפוני על מנת לקבל ייעוץ פרטני לגבי תהליך ייעוץ והכוונה ללימודים. 03-9700160. בהצלחה.
סגור