פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
LONDONER | 16:26  24/01/12
לימודי קולנוע בבתי"ס כמו סם שפיגל, ספיר או תל חי נחשבים לתואר ראשון? אם לא, האם יש השלמות שניתן לעשות כדי לקבל תואר ראשון?
אם אתה הולך ללמוד קולנוע זה לא כדי להשתלב בתעשייה בארץ (או בעולם?) צלם תסריטאי או במאי ואפילו מפיק לא צריכים תואר ראשון בכלום, רק ללמוד את הטכניקה ולהיות מקושרים למה כולם בישראל נהיו משוגעים אחרי התואר?
יש לי חברים שלמדו עריכת דין או פסכולוגיה ובכלל לא רוצים לעסוק בזה. אז בשביל מה? רק בשביל התואר? נהיינו עם של אקדמאיסטים או יותר נכון במקום תלמידים נהיינו צרכנים. והמוצר שאנחנו קונים זה תואר שאיתו אחר כך אפשר להתפאר בראיונות עבודה, שאליהם גם ככה מתקבלים רק אנשים שיש להם קשרים תלמדו מקצוע, אל תרדפו אחרי תעודות.
היה שווה להכנס לפורום רק כדי לקרוא את התגובות האחרונות
אני לומדת קולנוע בסם שפיגל, ונכון, לא מקבלים תואר ראשון אחרי שלוש שנים אבל בשביל להיות קולנוענית אני צריכה שני דברים- ללמוד את המקצוע והטכניקה וליצור קשרים עם התעשייה בארץ. ואת שני הדברים האלה אני מקבלת בסם שפיגל
סגור