פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי, אני מעוניינת להרשם לאחד ממקצועות אלו ולהתחיל ללמוד כבר בשנה הקרובה.. מבולבלת במה לבחור, מה יותר כדאי מבחינה עתידית, קושי התואר, בחירת מוסד לימודים וכו'..אשמח לשמוע כמה שיותר!
שלום, את מעלה מספר קריטריונים שהם בהחלט חשובים לבחירת תחום הלימוד. תנסי לסדר את הקריטריונים לפי סדר עדיפויות ולענות על כל תחום בנפרד. תחילה נסי להבין מה מידת החיבור שלך לתחום עצמו ולהבין מה ההבדלים בתעסוקה עצמה: הנדסה ביו רפואית עוסקת בפיתוח וייצור של מכשירים רפואיים נחוצים, לעומת זאת הנדסה ביוכימית מכשירה מומחים לעיסוק בהיבטים השונים מדע הביוטכנולוגיה כמו למשל- הנדסה גנטית, ביוטכנולוגיה סביבתית, ייצור תרופות, ייצור תוספי מזון, ייצור אנזימים וביוכימיקלים, ייצור נוגדנים למטרות רפואיות, הנדסת מזון ועוד. לאחר מכן מומלץ לפנות לאנשים העוסקים בתחומים השונים- כדי להבין יותר לעומק מבחינת הפרקטיקה עצמה. ורק לבסוף לבחור את מוסד הלימודים. בהצלחה
סגור