פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אבי ג. | 00:43  20/05/07
אז החלטתי ללמוד אחרי הרבה שנים של התחמקות.עברתי את גיל ה-30 ואני רוצה לעשות מכינה לפני הדבר האמיתי(אני זקוק לה בכל מקרה),כאן התעוררה השאלה של מה ללמוד(לא נראה לי להתחיל מכינה לפני שאבחר תחום לימודים).ניסיתי מה שאתם מציעים ויצא לי ביצועי-13,חקרני-5,אמנותי-19,חברתי-24,יזמי-28,מנהלי-31.ההחלטה עבורי מתנהלת בקושי מסוים בגלל שאני לא חושב להכנס למעגח האקדמי ליותר מ 4 שנים(הגיל...הגיל).חשבתי על כלכלה.מה אתם אומרים.תודה מראש.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 09:00  20/05/07
שלום אבי תחום הכלכלה בהחלט הולם את נטיותיך התעסוקתיות. תחומים נוספים שעשויים להתאים: עו"ד, חשבונאות והנדסה תעשייה וניהול. לא בטוח שאתה זקוק למכינה ורצוי שתבחר במסלול שיאפשר לך כניסה מהירה ככל האפשר לעולם העבודה. בהצלחה
סגור