פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חזי | 03:27  19/05/07
אני רוצה להרשם למכללה שבמסגרתה אלמד בדיקות תוכנה. רציתי לדעת מה ערכה של מכללת סלע בשוק ההיי טק והאם הסמכתם נחשבת על ידי התעשיה? אם ישנה מכללת היי טק אחרת ונחשבת יותר אשמח אם תיעצי לי בנושא. נוסף לכך,ארצה לדעת ארצה לדעת מה סיכוי השתלובתם של בוגרי מכללות בכללי וסלע בפרט להשתלב בשוק העבודה לעומת בוגרי מדעי המחשב באוניברסטאות? תודה מראש
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:35  19/05/07
שלום חזי לצערי לא אוכל להמליץ על מכללה זו או אחרת באופן ספציפי. באופן כללי בתחום המחשבים בשל התחרות הרבה נראה לי כי תואר במדעי המחשב מהאוני' נחשב יותר, אך תלוי באיזה תחום במחשבים מדובר??
חזי | 01:35  20/05/07
אני מדבר על תחום בדיקות התוכנה
אפרת יצחקי רבינוביץ | 01:09  23/05/07
לא בהכרח צריך תואר אקדמאי בכדי לעסוק בבדיקות תוכנה. אנשים שעברו קורס או שהתנסו בצבא, עשויים למצוא עבודה בתחום ללא הכשרה ממש ספציפית. באותה מידה, ניתן למצוא אנשים שלמדו את התחום ועוסקים בו.נראה לי שהתחום פרוץ במובן הזה שאין תהליך התמקצעות מסודר ודרך אחת מסויימת כדי להגיע לעסוק בבדיקות תוכנה.
סגור