פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בתאל | 01:26  22/12/11
שלום, כרגע יש לי התלבטות בין 3 תחומים לתואר ראשון: אחות מוסמכת,צילום,ואמנות. לא עשיתי עדיין פסיכומטרי,ולא יודעת את ממוצע הבגרויות. מה כדאי מבחינת ההצלחה בעתיד? (זאת אומרת לא רוצה שיהיה לי תואר ביד,אבל אין לזה כלל ביקוש) ומה ההבדל בין מכללות לאוניברסיטאות(סגורה או פתוחה),גם מבחינת מעונות? מה הדרישות בערך של כל אחד מהתחומים? (ממוצע בגריות,פסיכומטרי,גיל וכו') אני חיילת משוחררת,יש הנחה כלשהו לקורס פיסכומטרי?
בקי חיימוב | 19:40  03/01/12
את מעלה כאן שני תחומים שהם שונים- מדעי הבריאות ואמנות. את מחפש תואר אשר יתרום לך מבחינה פרקטית- וזה שיקול נבון. נסי תחילה להבין איזה סוג תפקיד תרצי בעתיד- צילום ואמנות שונים מהותית מתחום הסיעוד, גם מבחינת אופי העבודה וגם מבחינת קלות ההשתלבות בתעשייה. כדי להצליח בתחום האמנות צריך להיות מאד מוכשר וכן להיות "בעל מרפקים" ולדעת ליצור קשרים. לעומת זאת כיום יש חוסר באחיות, ולכן יהיה קל יותר להשתלב בשוק ולמצוא את עצמך מהר מאד במקום עבודה. 2. תנאי הקבלה- בצילום ואמנות התנאים משתנים בין מוסדות הלימוד בהתאם לסוג התעודה ולכן צריך לבדוק באופן ספציפי בהתאם לאזור הגאוגרפי. בסיעוד דורשים פסיכומטרי של כ-500 3. יש מספר הבדלים בין מכללות ואוני'- לרוב- תנאי הקבלה לאוני' נוקשים יותר מאשר במכללות. יש מכללות אשר אינן מתוקצבות ויש מכללות שהן מתוקצבות ושכר הלימוד זהה לשל האוני'. לעיתים בשוק תהיה עדיפות לקבל בוגרי אוניבסיטאות, אך הדבר יכול להשתנות בהתאם לתחום הלימוד. בהתאם לכך- לפני שאת מחליטה איזה מוסד, תבחרי את תחום הלימודים ותעשי בדיקה באותה התעשייה כדי לבדוק תיעדוף של מוסדות הלימוד. בהצלחה
סגור