פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מוטי | 13:48  21/12/11
היי, אני עובד בתפקיד יחסית בכיר בתחום משאבי אנוש ברשות מקומית ולא מזמן התבשרתי על קבלת אישור לצאת ללימודים הממומנים (חלקית) על ידי מקום עבודתי. אני מאוד מתלבט בין שני מסלולים, שניהם נלמדים במכללה האקדמית בית ברל (תואר ראשון של האו"פ והתמחות של המכללה): האחד – "שלטון מקומי", השני – "פיתוח ארגוני ויישוב סכסוכים". שתי התכניות יכולות להיות לי רלוונטיות לעבודה ברשות המקומית (ולכן גם ההסכמה שלה למימון). המסלול השני קצת יותר מתאים אולי לסוג העבודה שלי בתחום משאבי האנוש אבל התכנית עצמה היא חדשה ולכן אין לי כל כך עם מי להתייעץ לגביה ומכאן חוסר ההחלטיות. אשמח מאוד אם תוכלי לחוות דעך על התכניות הנ"ל. ההרשמה לשתיהן פתוחה בסמסטר ב', אני צריך להחליט וממש מתלבט.. כל המלצה או קריטריון לבחירה יתקבלו בברכה. תודה !
בקי חיימוב | 14:48  28/12/11
שלום, לא יצא לי עדיין להכיר את תכנית הלימודים ביישוב סכסוכים לפי המתכונת של בית ברל. כן יכולה לומר שהתכנית אינה חדשה באופן כללי במוסדות אחרים. על כן מומלץ גם לעשות בדיקה מקיפה דרך מוסדות אחרים, גם אם בכוונתך ללמוד בבית ברל ולו רק כדי להכיר יותר את התחום עצמו והתרומה שלו עבורך מבחינה מקצועית. בהצלחה
תודה על התשובה. יש לך בכל זאת איזו עצה מה נכון לבדוק ? אולי יש דברים חשובים שאני מפספס בבדיקה (גם אם זה ביחס לתכנית במקומות אחרים). איך אני יכול לדעת מה יותר יעזור לי מאוחר יותר בעבודה (במיוחד אם אני שואף להתקדם בארגון) ?
סגור