פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סולה | 09:06  21/12/11
אני מורה לשפה אנגלית עם תואר ראשון ותעודת הוראה במקצוע. אני מאוד אוהבת ללמד אבל אני לא מרגישה בנוח בבית הספר שלנו ובמיוחד עם ההנהלה. אני אוהבת לעבוד עם ילדים ורוצה לעזוב את מערכת החינוך . מה אני יכולה לעשות או לעבוד או ללמוד אם אני אכן שמה את בתי הספר מאחורי???
בקי חיימוב | 16:08  21/12/11
שלום, הקושי שאת מעלה אינו בהכרח מעיד על כך שהפתרון הוא לעזוב את מערכת החינוך. יתכן שהאקלים בבית הספר בו את מלמדת, אינו מאפשר מספיק כדי שתרגישי סיפוק או הנאה מהתפקיד. נראה לפי דברייך כי את כן אוהבת את האינטראקציה הזו מול התלמידים ואוהבת ללמד, אם כן נסי לפרק את הקושי לגורמים ונסי להבין האם הקושי נובע מהתפקיד ודורש שינוי תפקיד או שאולי הוא נובע מהארגון עצמו, ומה השינוי שנכון לעשות במקרה כזה? בכל אופן, לשאלתך ניתן להתפתח בתחום הווראת האנגלית באופן עצמאי או להמשיך ללימודי ספרות ותרבות אנגלית או בלשנות. בהצלחה
סגור