פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טל רוד | 19:59  04/11/11
הייי אז ככה, אני מאוד מעוניין ללמוד רפואה , ציוני הפסיכו שלי הם נמוכים כרגע. בדקתי את האפשרות שלי למשל בצפת והבנתי שיש תוכנית ארבע שנתית שהיא אומרת שצריך לבוא עם תואר ראשון (מעניין אותי רפואת חירום ואני יכול כבר להתקבל לזה שנה הבאה). ושיהיו לי 7 יחידות ליבה של המקצועות אין לי ואצטרך להשלים. חוץ מיזה יש מבחן gre שהבנתי שהוא לא קל בכלל. על האופציה השניה חשבתי על לימודים בחו"ל כמו איטליה שהיא נחשבת להרבה יותר ריאלית מבחינה נתוני קבלה אבל עכשיו שנפתח הפקולטה לרפואה בצפת נשמע כי זה יותר קל במקום להכנס עם פסיכו של 750 להכנס עם תואר ברפואת חירום ולהשלים ל7 יחידות מה כן שירימו לי את הסכם. יכול להיות שפיספסתי משו ? אני אשמח לשמוע את דעתכם ,אולי אפילו יש איזה מכינה מיוחדת ? תודה רבה!!
סגור