פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דיאנה | 12:46  02/11/11
שלום רב, סיימתי כעט לימודים רב תחומיים במדעי הרוח והחברה באונ' בן גוריון בתואר למדתי בחטיבות תקשורת מדעי ההתנהגות ומשאבי אנוש אני מתלבטת בנוגע ללימודי המשך,יש לי 2 כיוונים ,אך מאוד שונים זה מזה ושניהם מעניינים אותי האחד זה לעשות הסבה לחינוך מיוחד והשני תואר שני בתקשורת השאלה היא מה בפועל יתן לי עבודה ומשכורת נוחה. היות וזה 2 כיוונים שונים מאוד אני נקרעת עם עצמי ,ההחלטה תהיה רק לקראת שנה הבאה היות ואני בהריון מתקדם כך שיש לי זמן אבל ההחלטה קשה!
בקי חיימוב | 19:57  09/11/11
דיאנה שלום, את ניצבת בפני התלבטות לא קלה. מאחר ומדובר בלימודי המשך ואת מחפשת תחום שיאפשר לך "עבודה נוחה" הייתי מציעה לך לבחון עם עצמך מה סוג העבודה שתרצי לעסוק בה- התחומים שציינת שונים מבחינת אופי העבודה. העיסוק בחינוך המיוחד מובנה יותר- קיימת מסגרת מסוימת, של שעות עבודה קבועות (לרוב, תלוי במסגרת בה תלמדי).בעולם התקשורת אפשר להתמחות בנושאים שונים- ההתשלבות בשוק העבודה דורשת ניסיון וישנם גם תחומים אשר התעשייה בה תחרותית מאד. בדקי את התחומים השונים שניתן להתפתח אליהם מהכיוון של עולם התקשורת- ונסי לשוחח עם בעלי תפקידים בתחום על מנת לוודא כי את אכן מוכנה להתמודד עם תחום שכזה. בהצלחה
סגור