פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אליסה | 20:54  14/05/07
יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה לפורום הזה אבל אם מישהו בכל זאת יכול לעזור לי ולענות על השאלה אני נורא אשמח. תראו נרשמתי לשתי מכללות שהן שתיהן שולוחת של בר אילן, ובשתיהן כמובן נרשמתי לאותם הלימודים. אתמול קיבלתי מכתב מבר אילן שהם מחזירים לי דמיי פנייה על טופס ההרשמה השני שלי ששלחתי ובהערות הם כתבו שנרשמתי פעמיים. השאלה שלי היא כזאת למה להם להחזיר לי את דמיי הפנייה שלי אם נרשמתי לשתי מכללות שונות, אני חושבת לעצמי שאולי קיים סיכוי קטן שבטעות גם בטופס ההרשמה השני שלי בחרתי את אותה המכללה כמו בטופס הראשון ( אפילו שלא נראה לי אבל אני לוקחת את זה בחשבון). עכשיו איפה אני אוכל לברר שבאמת לא טעיתי ורשמתי בטופס ההרשמה השני שלי את המכללה השנייה שרציתי. נורא אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בזה.תודה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:34  15/05/07
שלום אליסה כנראה שאם שתי המכללות שייכות לאוני' בר אילן קיים משרד הרשמה אחד. אבל בכל זאת ,נסי לפנות למכללות השונות בנפרד ודרכם לברר זאת. בהצלחה
סגור