פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אפרת , אני סטודנט באוניברסיטה הפתוחה ברצוני לדעת בבקשה ,מבחינת שוק העבודה את ההבדל בלסיים לימודים בין:1. בוגר מדעי החברה בהדגשת ניהול 2. בוגר אוניברסיטה בניהול. מבחינת הקורסים בכל התואר יש הבדל של של 3-2 קורסים בלבד, וכן באחד אוכל לקבל 12 נקודות זכות על לימודים קודמים, ובשני(ניהול) 6 נקודות לפני שנתיים עמרו לי במכללה שהניהול נחשב יותר טוב והיום נאמר לי על ידי היועצים שאין הבדל וכדאי אולי לסיים יותר מהר,(יש לי ממוצא טוב בנתיים) וכן המסלול מדעי החברה יחסוח לי זמן וכסף. כמו כן את התואר במסלול הדגשת ניהול נשאר לי לסיים 2 סמסטרים וקורס קל יותר ,והשני 3 סמסטרים מה לעשות? ,בתודה סטודנט מבולבל,
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:38  15/05/07
שלום נדב אם הבנתי נכון, אתה כרגע לומד במסלול של מדעי החברה בהדגשת ניהול. כדי להמליץ לך מה כדאי יותר חשוב לי לדעת במה תרצה לעסוק בסיום לימודיך. ההמלצה על ה"דרך" מאוד תלויה במטרה ולכן קשה לי לענות על כך כרגע. כתוב במה אתה רוצה לעסוק בעתיד ואז אוכל להתייחס לדרך הטובה ביותר עבורך ע"מ להשיג מטרתך.
סגור