פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דרור | 02:21  06/09/11
שלום רב, במשך השנה האחרונה הכנתי עצמי להרשמה לקראת תואר ראשון במדעי המוח, אך לאחרונה נתבשרתי כי תואר במדי החיים היינו מועיל יותר על מנת להתקבל למחקר לתארים מתקדמים, זאת עקב הדלות בהעמקה בחומר לאור המגמות הרבות הנלמדות בתואר הראשון למדעי המוח. אני לא יודע בוודאות כי ברצוני להמשיך למחקר, אך כרגע לשם אני שואף (לכן הרחבת האופקים הקיימת בתואר במדעי המוח מושכת אותי). אני נמצא בהתלבטות קשה האם להסב החלטתי, קיימת אופציה כמובן של לימודי ביולוגיה בשילוב מקצוע נוסף. אשמח אם תוכלו לעזור לי בפרישת הנתונים המשקפים קבלה לתארים מתקדמים בתחומי הביולוגיה ובמדעי המוח, כמו כן במציאת המקצוע הנכון, על סמך השיקולים התעסוקתיים , האפשרות לתארים מתקדמים והמגוון בנושאי הלימוד. שאלה נוספת, האם יש חשיבות בהליכה למכון להכוונה מקצועית טרם ההחלטה?
סגור