פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רעות | 13:17  30/05/11
אני תלבטת בין תואר ראשון בשרותי אנוש בעמק יזרעל לבין תואר ראשון במכללת כנרת בניהול אירגון ומשאבי אנוש בחסות אוני' בר אילן. השאלה שלי היא מה ההבדל בין שני התארים במה שהוא מקנה לי ואיזו מכללה נחשבת ליותר טובה ברמתה ונחשבת בעיני המעסיקים? בנוסף, אני גם שוקלת ללמוד שיווק ופרסום אך זה נלמד רק במסגרת לימודי תקשורת ומנהל עסקים. האם לאחר התואר הראשון בשרותי אנוש/ ניהול אירגון ומשאבי אנוש אני יכולה לעשות קורס של בר אילן בדוברות שיווק ופרסום וזה יהיה שווה ערך ללימודי שיווק במסגרת תואר ראשון דו חוגי או שהאפשרויות עבודה שלי בתחום יהיו מצומצמות כי לא מדובר בתואר ראשון?
בקי חיימוב | 18:38  01/06/11
שלום רעות, אתחיל משאלתך האחרונה- לימודי תעודה אינם שווי ערך ללימודי תואר, בהתאם לכך גם העדיפות מבחינת המעסיקים תהיה לבעלי תארים. כמובן שאם התואר הראשון שלך יהיה קשור לתחום והוא תורם לידע הנדרש במסגרת התפקיד, זה כן יוכל לסייע לך. חשוב שתדעי ששירותי אנוש ומשאבי אנוש אינם לימודים זהים- שירותי אנוש עוסקים בהכשרת כוח אדם מומחה להענקת שירות לציבור השונה. לעומת זאת, לימודי משאבי אנוש מכשירים מנהלי משאבי אנוש אשר אחראים על תחומים רבים הנגזרים מניהול כוח אדם. בהצלחה
רעות | 18:22  02/06/11
תודה רבה על המענה!!!
סגור