פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אליזה ברבוריטה | 16:15  22/03/11
שלום רב, אני חיילת משוחררת, מאד מעוניינת להתחיל ללמוד בקרוב כדי לנצל את ההטבות שמגיעות לחיילים משוחררים אבל אני לא יודעת מה מתאים לי ללמוד... וגם אין לי איזשהו כיוון ספציפי... פניתי לכמה מכוני אבחון והציעו לי אבחון של 3 מפגשים במחירים של 900-1500 ש"ח. אני ממש מתלבטת ולא יודעת האם כדאי לי לעשות את האבחון. גם המחיר לא זול... האם יש כאן מישהו שעשה שעשה אבחון דומה? אשמח גם לתגובה מקצועית ממנהל הפורום תודה מראש אליזה :)
חיה סוקולוב | 16:38  22/03/11
היי אליזה, אני עשיתי אבחון כזה ושילמתי 1200ש"ח. והאמת לא הייתי אומרת שזה תרם לי כפי שציפיתי. התוצאות די תאמו את מה שידעתי גם ככה ומה שמילאתי בשאלון מקצועות. מכל האבחון הזה הכי עזר לי המפגש עם המאבחן ששאל אותי שאלות על הסביבה שלי והילדות שלי, זה נתן איזשהו כיוון.
בקי חיימוב | 19:47  22/03/11
אליזה שלום, כפי שחיה כתבה בתגובה לפנייתך גם אני לא מאמינה באבחון שהוא תעסוקתי נטו. כדי להבין מהן העדפותיך ונטיותייך לא די במילוי שאלון, צריך לתת התייחסות גם לערכים שלך, לעקרונות וכן, גם לסביבה. במרכז הארצי ללימודים יש אפשרות לקבל ייעוץ אשר יכול לסייע לך בחקירה העצמית ולפתח כיוון ותמונת עתיד. מאחר ואנו מבינים שלא כולם יכולים להרשות לעצמם ייעוץ בסכומים גבוהים כפי שציינת, אנו מתאימים את מספר המפגשים לנועץ ומתחילים ממפגש אחד בעלות של 299 ש"ח ולא מחייבים בעלות של שלושה מפגשים. כמו כן, היום ישנו חוק חדש אשר מאפשר לחיילים משוחררים הלומדים באזורי פריפרייה לקבל הטבות והקלות בשכר הלימוד. כדי לקבל מידע זה בפירוט וכן כדי לשמוע יותר על הייעוץ שלנו את מוזמנת לפנות אלינו למספר 03-9700160 בהצלחה
סגור