פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ניצן שחר | 23:37  21/03/11
עשיתי את המבחן באתר ואלה התוצאות שקיבלתי: חקרני 38% מנהלי 30% ביצועי 19% כל היתר אחוזים בודדים איזה מקצועות מתאימים לסגנון האישיות שלי, כאשר הם צריכים לעמוד גם בתנאים הבאים: 1. לימודים קצרים (תעודה) 2. ביקוש למקצוע בפיזור גיאוגרפי גדול (כולל פריפריה) 3. מתאים לאנשים מבוגרים (45+) 4. שכר סביר (לא חייב להיות גבוה, ממוצע אחרי כמה שנים מספק אותי) ואפשרויות קידום אנכי או רוחבי. כמו כן, אני מעוניין לדעת אם יש מקצועות שלא דורשים הכשרה וניסיון המתאימים לאישיות שלי ולסעיפים 2+3 לעיל, שאוכל לעבוד בהם בזמן הלימודים.
בקי חיימוב | 19:34  22/03/11
ניצן שלום, אתה מבקש לקבל התאמה מלאה לקריטריונים שציינת, וזה כמעט ובלתי אפשרי במדיום הזה מכיוון שהתחומים ומגוון האפשרויות הוא רב, ולשם התאמה שכזו יש להכירך מעט יותר. אני מבינה שענית על השאלון, אך מציעה לא להתייחס רק אליו בבחירת המקצוע ולא לראות אותו כמחייב. ובכל זאת התייחסות קטנה למבחן הולנד: החקרני- אדם שאוהב אתגרים אינטלקטואליים, ואינו מתאים לעבודה מונוטונית. האדם המנהלי- אדם בעל נטייה לעסוק בתחומי הארגון, המנהל והחשבונאות, מעדיף לעבוד לפי הוראות ברורות ומוגדרות היטב. ביצועי- אדם המתקד בעבודות טכניות בעיקר. מבחינת לימודי תעודה יש אפשרות להתמקד בתחום הנהלת החשבונות, מימון, פיקוח, חשבי שכר ואולי גם הנדסאים בתחומים השונים. כמובן שכפי שציינתי, מספר האפשרויות גדול, ולא נכון לעלות את כולם כאן. במידה ותזקדד לייעוץ פרונטלי יש אפשרות לקבלו דרכנו, לפרטים- 03-9700160
ניצן שחר | 21:41  22/03/11
ברור לי שלא קיימת התאמה מלאה ויהיה צורך להתפשר, אבל רצוי כמה שפחות... את הגדרת הטיפוסים אני מכיר, וגם לפני שעשיתי את השאלון היה ברור לי שהטיפוסים הדומיננטיים הם חקרני ומנהלי, לכן הם בראש סדר העדיפויות... תחום הנהלת חשבונות הוא כנראה האופציה המועדפת שלי, וזהו מקצוע שמתאים מאד לטיפוס המנהלי, אבל יש לי חשש שהוא עלול להיות חדגוני מדי ולא מאתגר מספיק מבחינה אינטלקטואלית... הוא גם מתאים (למיטב ידיעתי) מבחינת פיזור גיאוגרפי והתאמה לגיל מבוגר. האם לדעתך הוא אכן מתאים לקריטריונים הנ"ל יותר ממקצועות אחרים שמתאימים לסוג האישיות שלי? לימודי הנדסאים לא רלבנטיים בשבילי. אין לי אפשרות כלכלית ללימודים מלאים של שנתיים. אני אצטרך להסתפק בשלב הזה בלימודי ערב או יום בשבוע, ולימודי הנח"ש סוג 1+2 קיימים במתכונת הזו.
סגור