פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיימתי תואר ראשון במדעי החיים ב-2010 ואני שוקלת להירשם להנדסה רפואית לתואר שני. הבנתי שבסוף תואר זה לא מקבלים תעודת מהנדס אלא תואר שני בהנדה ביו-רפואית. אם יש למישהו מושג מה ההבדל ביניהם מבחינת התעשייה. אני אשמח לדעת.
מהנדס זה תואר ראשון ולכן לימודי תואר שני לא יעניקו לך תעודת מהנדס. ההבדלים מבחינת התעשייה? שאלה טובה, כנראה שהם לא גדולים במיוחד כי בכל מקרה אין הרבה תעשייה בתחום הזה :) סתם... כנראה שלתפקידים שדורשים פיתוח יותר לצד האלקטרוני לא תוכלי להתקבל כיוון שאין לך את הרקע של תואר ראשון בהנדסה. לכל השאר אני מניח שלא תיהיה בעיה. בכל מקרה, איפה חשבת ללמוד? האם בדקת את התואר השני של אוניברסיטת בן גוריון?
גיששתי לגבי הלימודים בבן גוריון ובאוניברסיטת תל אביב. בתל אביב קיימים שני מסלולים אפשריים, מחקר ועיוני- דרך אגב גם כאן אני תוהה באיזה מסלול כדאי לבחור. לגבי בן גוריון לא נראה כי קיימים שני מסלולים נפרדים. אשמח לשמוע אם יש לך קצת יותר מושג ממני.
אני לא יודע מה יש בתל-אביב, אבל עד כמה שאני יודע באוניברסיטת בן גוריון יש מסלול אחד לתואר שני בביורפואה. כל הפרטים מופיעים בשנתון ההנדסה: http://cmsprod.bgu.ac.il/Shnaton/engn/2010-11/Depts/367/ תרדי עד למטה, שם מופיע המידע על תואר שני. חוץ מזה, את יכולה להתקשר למרכז הרישום של האוניברסיטה והם יסבירו לך טוב ממני את ההבדלים: 08-6461600
איזה עוד כיוונים יש חוץ מפיתוח אלקטרוני?
סגור