פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טל ר | 11:34  21/03/11
יש שני מקצועות שאני כבר בטוח יודע שאבחר בינהם וזה עריכת דין או פיזיותרפיה. עריכת דין כי יש לזה סוג של מעמד והאמתי כן אני מעוניי בה וגם כסף ,כמובן שיש לי עיניין מסוים בעריכת דין אבל יותר מתאים לי פיזיותרפיה אבל העיניין הוא שאני אומר עכשיו לא סמך סטיסטיקה או משו אבל כנראה שעורך דין מרוויח יותר מפיזיותרפיסט? ,האם כל אחד שעכשיו ילך ולימד עריכת דין כמובן שיבחר בהתמחות הנכונה יעשה מאמצים ירוויח כסף טוב או שזה תלוי בעוד גורמים? , אני אשמח לעצתכם , טל.
בקי חיימוב | 19:12  22/03/11
טל שלום, אתה מתלבט בין 2 תחומים שונים לחלוטין. השיקולים של כסף מול השיקולים של עניין הם שיקולים שאופיינים בבחירת מקצוע. בנוגע למשפטים חשוב שתדע שבעשור האחרון כמות עורכי הדין כמעט והוכפל- כיום יש כ-46 אלף עורכי דין בכל התחומים. נכון שקל יותר לעשות כסף בתחום כשאתה מצליח, וכדי להצליח בו צריך גם לאהוב את זה שכן זה תובעני מאד. אתה מציג כאן גם את תחום הפיזיותרפיה ואתה אומר שזה דבר שמתאים לך יותר ועושה רושם שאתה אוהב אותו יותר. הייתי מציעה לך לדבר עם אנשי מקצוע בתחום ולברר איתם לגבי אפשרויות השכר, לא הייתי מציעה לבטל את האפשרות מייד רק מכיוון שלדעתך הוא פחות רווחי. בהצלחה
סגור