פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בת 40 גרושה.בעבר לימודי תעודה מטפלת בגיל הרך ולימודי תעודה טבחית. עבדתי במשך השנים בתחום החינוך כסייעת בגנים ובחינוך המיוחד במשכורת מינימום. מעוניינת ללמוד מקצוע בתחום החינוך המיוחד (טיפולי או עיוני) אך אין לי אפשרות לצאת ללימודים אקדמאיים עקב קושי כלכלי.מתלבטת האם לשנות כיוון ולהיות פרקטית(הנהלת חשבונות/מזכירה)אף שתחומים אילו לא מדברים לליבי.האם יעוץ לימודי/תעסוקתי יעזור לי בבחירה?אני אובדת עצות,מתוסכלת ,יודעת שיש לי את היכולות הנדרשות להיות מעולה בתחום,אך האם לא מאוחר מדיי?אשמח לקבל קצת הכוונה .תודה מראש.
יש לנו באתר מבחן שבוחן נטיות מקצועיות. הנה קישור אליו: http://www.ilimudim.co.il/register זה כמובן שלב ראשון בדרך להבין מה מתאים לך ללמוד. מה שכן - זה לא מחליף יועץ תעסוקתי שיעזור לך להבין (באמצעות כלים נוספים) מה באמת מתאים לך ואת תשקלי יחד עם השיקולים הכלכליים והאילוצים שלך - מה כדאי לעשות. בסוף ההחלטה הינה שלך בלבד. מה שכן - לעולם לא מאוחר מידיי... שיהיה לך בהצלחה!
סגור