פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טל | 01:52  26/01/11
שלום לכולם ,אני כבר המון זמן מתלבט על התואר ניהול מלונאות ותיירות.,ובכן ניראה לי איך הלימודים ,במה אפשר לעסוק אחרי זה ,האם יש בזה עבודה? אשמח לפירוט ,תודה רבה . טל.
גבי | 08:29  26/01/11
בוודאי שיש בתחום הזה עבודה, זה לא צריך להטריד אותך. השנה האחרונה הייתה שנת שיא בתיירות הפנים הישראלית. נפתחו כמה עשרות מלונות חדשים, מלונות קיימים הורחבו וכל אלו דורשים כוח אדם מיומן שיפעיל אותם. אגב, ניהול מלונאות ותיירות זה אחד התחומים החזקים ביותר שנלמדים בשלוחה של אוניברסיטת בן-גוריון באילת. מלבד תואר של אוניברסיטה (זאת שלוחה לכל דבר ועניין, לא מכללה שמלמדת תוכנית לימודים של אוניברסיטה) תקבל גם שפע של ניסיון ואפשרויות תעסוקה במלונות של אילת. אני ממליץ לך לבדוק את הנושא בעמוד המועמדים של בן-גוריון בפייסבוק. http://www.facebook.com/BGU.People
טל | 07:17  28/01/11
תודה רבה, אבל מה גם האפשרויות שלי ,לאן אפשר להגיע בתחום? האם זה תחום תחרותי ...וקשה להתפתח?
גבי | 11:42  28/01/11
לאן אפשר להגיע? השמיים הם הגבול. לפני כמה חודשים הייתה באחד המוספים של סוף השבוע כתבה על בחורה שהתחילה באחד המלונות באילת בתור פקידת קבלה, עשתה תואר ראשון בניהול מלונות ותיירות בשלוחה של בן-גוריון באילת, התחילה להתקדם בסולם הדרגות של רשת המלונות והגיעה בסופו של דבר לניהול אחד המלונות היותר יוקרתיים באילת. מדובר בתחום תחרותי, בוודאי. אבל אין לך מה לדאוג, אם אתה טוב ועושה את העבודה שלך מכל הלב, אתה תצליח בכל תחום. חוץ מזה, באיזה תחום אין היום תחרות? :)
נכון מאוד ,מסכים איתך . תודה רבה גבי.
סגור