פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיכל | 15:20  17/11/10
היי אני בחורה בת 30 עובדת כ 10 בחברה גדולה . לפני כ 8 שנים למדתי כשנתיים באוניברסיטה הפתוחה לימודי פסיכולוגיה , הלימודים היו קשים לי מידי ולא הצלחתי להוציא ציונים מספיק גבוהים, דבר שדיי ייאש אותי לאחרונה חשבתי להתחיל ללמוד לימודי תעודה תרפיה באומנות לילדים. אני מרגישה מאד מחוברת לילדים בכלל ולילדים בעלי מוגבליות בפרט. מה הייתם ממליצים לי ללמוד (לימודי תעודה )?
היי מיכל תרפיה באומנות הוא תחום שהופך למאד פופלארי בגלל ההבנה של המערכת והצורך בתחום הטיפולי הזה שעוזר לא רק לילדים אלא גם למבוגרים עם קשיים ואף לקשישים. אני מא ממליצה על התחום למרות שתנאי הקבלה אליו כוללים תואר ראשון. עם זאת במכללת ביטוי ברמת גן ישנה אפשרות לעשות השלמות למי שאין לותואר מלא בגלל השיתוף שלהם עם האוניברסיטה הפתוחה. בהצלחה חנית
סגור