פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליאת | 14:04  17/11/10
חגית שלום, אני בת 32 אם לשלושה מנהלת חשבונות במקצועי. כרגע אני בצומת דרכים . שנים אני רוצה ללמוד לתואר ומתקשה ליישם. אני מתלבטת בין לימודי חינוך לבין מנהל עסקים. ללימודי חינוך עלי לעבור פסיכומטרי כדי ללמוד במכללה - דבר שמלחיץ אותי , או ללמוד בפתוחה ולסיים ללא ת. הוראה והתואר יקח לי שנים...או לעבור מכינה במכללה וללמוד מנהל עסקים בהתמחות משאבי אנוש ולסיים תואר ב-3 שנים. אני מתלבטת כבר המון זמן ומתקשה לעשות צעד מפחד שאתחרט. האם יש לך עצה כיצד לבחור את המשך דרכי המקצועית?
שלום, ההבדל בין חינוך למנהל עסקים הוא גדול. מכיוון שאת מנהלת חשבונות מכירה את התחום הריאלי ותחום המספרים הייתי הולכת על הכיוון הזה. מכינה הרבה יותר קלה מפסיכומטרי לעיתים רבות כי היא מגובה בצוות של המוסד לימוד שרוצה שתלמדי אצלו אח"כ ולכן הוא חדור מטרה שתעברי אותה ותמשיכי ללימודים. משאבי אנוש זה גם תחום די פופלארי במיוחד עם הוא משולב עם מנהל עסקים שנותן לך פרקטיקה כפולה. גם השכר גבוב יותר וזה תחום שאפשר להשתלב בו בכל גיל לעומת חינוך שרצוי להשתלב בגיל צעיר יותר כשבאים עם הרבה אנרגיות. במידה ותרצי מידע נוסף אנא פני אליי במייל. חנית
סגור