פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אור | 19:47  20/11/10
אני בן 25 עוד מעט מהמרכז,עובד כבר שנה בשירות לקוחות,אינני מרוצה מאופי עבודתי כי היא משעממת מדי,וכבר נשחקתי ממנה לחלוטין.כבר אין לי חשק לבוא לעבודתי.מעולם לא עברתי הסבה מקצועית לתחום כלשהו,אני בעל תעודת בגרות חלקית,בעל תעודת מגמת תיירות מהתיכון שלי.התחלתי ללמוד באו"פ כמה קורסים בתקשורת אך מרוב כשלונותיי הרבים התייאשתי ועזבתי את תחום לימודיי.אך עלו בי מחשבות שוב לחזור ללמוד.מרוב התלבטויות עשיתי אבחון תעסוקתי שבו נאמר לי שהינני בעל יכולת לשים לב לפרטים,טוב בשפה האנגלית,מסודר,בעל ביטחון עצמי דיי נמוך,לא יודע להסתדר במצבי עמימות,לא מאמין בעצמי וכ'ו וכ'ו.המאבחנת מצאה אותי מתאים לתחום התרגום שכולל בתוכו את מקצועות המידענות התרגום והבלשנות.מרוב סקרנותי קניתי ספרים על תחום הלשון והבלשנות אך מעולם לא קראתי בהם.אני בעל סקרנות גדולה לדברים שונים כמו דברים הקשורים לשפה,התנהגות האדם,אני גם דיי פילוסופי במהותי.אני לא מדמיין את עצמי יושב 24 שעות מול המחשב ולא עושה עם עצמי דברים נוספים בעלי אופי חקרני כמו ניהול רשומות,הסקת מסקנות,וכל מה שקשור לנושא החקר.חשבתי על המון תחומים מפסיכולוגיה(חלומי מאז גיל 17-אך היא שללה אותו מבחינתי לפחות לבינתיים),היסטוריה,ארכיאולוגיה,חקר תרבויות,הוראת אנגלית,סוציולוגיה,מדעי החברה והרוח.אני מחפש תחום שמשלב בתוכו חקר,מעט דברים הקשורים לעבר ותרבויות,ומעט קשירות לשפה או לאדם בכלל.אני גם בעל יכולת כתיבה דיי טובה.מקווה שתצליחי להאיר את עיניי.
מעיין | 19:54  21/11/10
היי, זו אמנם לא דעה מקצועית אבל אני מבינה לגמרי את הבלבול, עצה שלי-לך על החלום. אני מאמינה שאם אתה אוהב משהו מספיק אתה תצליח בו! מקווה שקצת עזרתי.. בהצלחה ושבוע טוב שיהיה! מעיין(עוד אחת מהמבולבלים..)
אור | 20:59  21/11/10
ומה אם אני לא כל כך בטוח לגביי היכולות שלי להפוך לפסיכולוג?...או בטוח בחלום עצמו,כי יש לי המון מחשבות בכמה וכמה תחומים.המממ אשמח לדבר איתך במסנג'ר או משהו:)...
מעיין | 14:35  22/11/10
אני גם נמשכת להרבה תחומים ומכירה את הבעיה מקרוב אבל בכל זאת הגעתי למסקנה שיש גבול כמה אפשר להתבלבל ואם לא קופצים למים אין לדעת מה מתאים ומה לא. לדעתי אתה יכול לשלב פסיכולוגיה עם מקצוע נוסף, יש היום הרבה אפשרויות לשילובי מקצועות בכל מיני מקומות, אפילו קראתי שיש אפשרות לשלב מנהל עסקים עם פילוסופיה כך שהכל אפשרי ;) אין לי מסנג'ר אבל אם יש לך פייסבוק אז בכיף..
הפייסבוק שלי זה or kurtzwald נ.ב אל תיבהלי:)מהתמונה
ארמסטרונג | 21:35  26/11/10
אז תתחיל להאמין
סגור