פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ש | 10:14  27/10/10
שלום רב , אני מעוניין ללמוד קורס מפתחי תוכנה דוט נט( MCPD). ביררתי כבר בטכניון השלוחה שלהם ללימודי חוץ אבל יש לי כרגע בעיה עם הימים שהם מלמדים במועד הקרוב . רציתי לבקש מכם מקומות היכן ניתן ללמוד את אותו הקורס. חיפשתי באינטרנט מכללות אבל אני לא מכיר אותם . רציתי מקומות שנחשבים טובים וגם שמלמדים את הקורס במלואו ולא חלקי , כיוון שראיתי בכמה מכללות שהקורס הוא פחות שעות אז אולי הקורס הוא חלקי לעומת מקום אחר . תודה מראש .
חנית נוה | 09:35  28/10/10
שלום רב, אני לא נותנת המלצות על מוסדות לימוד עאבל מכללות שטובות בתחום הן ג'ון ברייס כמובן, מכללת היי טק, תפניטק של האוניברסיטה הפתוחה. הטכניון הוא מעולה כמובן ואלי שווה להמתין לימים טובים יותר. בכל מקרה חשוב שתבדוק מי עומד מאחורי המכללה ושזו תהיה מכללה עם שם טוב בשוק ושקיימת כמה שנים כדי שלא יקרה מקרה שהיא תסגר פתאום. חנית
סגור